0
Komen

Mereka Dah Sampai Seru


# Permaisuri Pertama

sahabat yang telah lama terpisah (hampir 5 tahun)

Permaisuri :: 20 tahun

Walimah di musim perayaan, nice kan ? memory raya + merdeka + kawen .. Sejujur nya macam susah nak percaya bila ada kawan bagitau yang Si Pengantin ni nak kawen, mana tak nya, dulu masa sekolah sekali n satu bilik dengan mawar, dia ni brutal kott (manusia kn boleh berubah) .. Diam diam berisi pulak kau ye Pikah, adehh macam kelakar pun ada jugak. Lama tak dengar berita kau selama ni, and Allah pertemukan kita dalam situasi yang sangat sangat menarik ^_^ 

Mawar tak sempat borak panjang dengan Si Pengantin ni sebab dia busy bergambar, al maklum aje lah kan, saat bahagia harus dirakamkan buat kenangan hingga anak cucu. Ah, im jels with yOu girl .. Tahniah ;)


ukhwah terjalain di ambang bahagia


Doa ku moga dirimu menjadi isteri yang solehah buat suami tersayang and berkekalan hingga akhirnya dalam bahagia . Tak lama lagi mawar dapat anak menakan lah yer (ha ha tak de kaitan) .. 2/9/2011 dirimu bergelar PUAN !!! .. Ngee, umor isteri 20 tahun, si suami tak pasti berapa umur dia ( malu nak tanya ) mawar agak dalam 28 macam tu lah kot . ( ramalan cuaca aje ) okey.


****

# Permaisuri kedua

Geng !!

Permaisuri :: 20 tahun

8 Jun 2011 dirimu kini bukan lagi keseorangan, kau telah bertemu dengan pemilik tulang rusuk yang selama ini dicari . Oh moga berkelalan hendakknya, amin ..  Maaf la erk, tak sempat nak ambil gambar pengantin lelaki atas sebab sebab tertentu. He he he 

***

# Permaisuri ketiga

Serasi bersama ^^,

Permaisuri :: 20 tahun

Suami isteri masing2 dah bekerja, tak macam mawar yang masih bertemankan buku2 yang boleh tahan jugaklah tebalnya . 


Jadi kesimpulannya, ramai lagi kawan mawar yang dah berkeluarga dan ada jugak yang dah punya cahaya mata ( hehe maju betol dorang nih ) tak pe tak pe, rezeki dorang awal so korang jangan susah hati pulak ye . Masing masing dah ditentukan . Bila? Dimana? Dengan siapa? Bagaimana? itu semua telah tercipta dalam perancanagn Dia Yang Esa. Usah terburu buru ( biar lambat asalkan selamat kn? ) hihi

Akir kalam . . . Salam Kebahagiaan dari Mawar Berduri 


0 Kuntum Mawar:

Link blog sahabat