2
Komen

aku dan sesuatu yang kau tak tahu

ehem ehem ... huhu sakit tekak la pulok hoho ada kena mengena ke dengan nk tulis entri dalam blg ni ? gedebushhh =_" ... jum jelajah aktivti aku masa kat kolj, seumur hidup ni la 1st aku join menda alah ni tau .. ngeee~ jangan pandang wanita 2 mata kalau korang pakai kaca mata (@_@) kih kih mcm hebat je ajak lawan aku Ko awal awal <<



sebelum kaki mengorak langkah ^_^

masa ni pogrm perasmian sukan kolj.. jantong aku dup dap dup dap !! sebab kena bediri tengah padang dan dikelilingi oleh jutaan manusia ~_~ huhu maluu

tekesima geng sitam ni tengok gaya geng siteh beraksi (*_*) hehe

dushhhh ... sian dia kena tumbok *_" ...




                                                                           yeaa yeee aku menang !!



Eh eh .. dah macam kat korea pulak main tundok tundok hormat (",)



~ haa kalau nk tahu, dalam tekwando ni xde bagi salam walaupun Sir yang ajar tu islam
rasanya memang adat macam tu kot, sebab tekwando ni dari korea :) .. masa ni aku baru putih, skrang dah kuning !! hahaks bangga dengan pencapaian diri ... x pernah aku lasak macam ni, disebabkan koku wajib amik boleh la selam lama lama minum air ^_^ erk ? 



tak semua perempuan yg berjilbab n berkain kurong selemah kura kura tanpa perisai ^_^


TingTongTingTong ::. merapu sudah

2 Kuntum Mawar:

Anonymous said...

salam ziarah dari saya.. saya pun amik Taekwondo time Darjah 5, Form 4 n Form 5 dulu.. tali pinggang x tinggi sebab belaja sekejap je.. saya baru hijau satu lol.. xpe.. yang penting rasa seronok tu ada an.. pastu, bole belaja basic nak belasah orang sikit-sikit.. haha :) nak tau fakta lawak pasal saya n Taekwondo x? :D

http://likeapaperandpen.blogspot.com/2011/07/left-handed-facts-and-statistics.html

Nazatulwanis said...

thanks @aquatwins932 :)
hahaks betol2.. mula2 join abis satu badan sakit otot..hehe tp best sb org perempuan x bermakna lemah n blh ditindas sesuke jiwe ragee.. kn3 .. Owh orite!! mawar terjaaahh !


Link blog sahabat