11
Komen

Soalan Dari Miss Farahin


Assalamualaikum dan Salam Senyum Mesra !!

Anak kucing lompat pagar
Blogger ape khabar ? 

Pertama kali mawar di serang dengan soalan dari Pelangi Warna Warni ni, hehe dah macam orang yang nak cari kerja sebab kena lalui saat di temuduga  ^_^" .. Moga jawapan di bawah mampu membuat kamu tersenyum 



  • Siapa yang kamu sayang ?
Ehem ehem.. Awal awal lagi farah dah tanya soalan cepu mas ni ya, tak sempat nak buat mukaddimah panjang panjang, hehe.. Mawar jenis yang tak kedekut kasih sayang "sangat" jadi mawar akan sayang sesiapa sahaja yang sudi sayangkan mawar.. give n take :)


  • Tempat yang mawar nak pergi ?
Izinkan aku menapak di hati kamuu....!

  • Dah kerja ke belum ?

Belum ada kerja lagi .. tapi selalu cari "kerja" .. jeng je jeng .. terlebih rajin

  • Benda yang akan dibeli bila dapat first gaji ?

Kalau benda . . . mungkin mawar beli cincin emas ke berlian putih ke, lepastu boleh berlagak macam orang dah kahwin.. nanti bila ada kumbang datang dekat, mawar tunjuk jari jeee .. hehe (poyoo..!) 

  • Kereta idaman ?

(^_^) .... Kereta yang percuma !! tak kisah walaupun hanya kereta kancil, janji free.. Tak cerewet kan? He he

  • Artis yang mawar suka ?

Selagi dia seorang manusia.. sebab kalau dia dah jadi HULK mawar akan buat buat tak suka... EEeee "orang" hijau ! lari .....

  • Kenangan terindah mawar ?

Banyak sangat sangat, tapi yang paling indah bila dapat jumpa dengan kembar !! lepastu semua orang buat muka seposen yang ada tanda tanya kat dahi ----->> (*_#) mawar ada kembar ? 

  • Hobi masa lapang ?

Err macam tak ada masa lapang, tapi mawar suka conteng kertas A4 dan mula paksa pen merah pen hitam untuk menari ala ala penulis novel gi tuu ..

  • Warna kegemaran ?

100% kehidupan mawar hanya ada merah di hati, tidak akan sesekali aku menduakan mu.. Merah bukan tanda marah, tapi merah mampu memberi 1001 keyakinan untuk terus melangkah :)

  • Kenapa buat blog ?

Sejujurnya.... mawar pun tak pasti macam mana boleh terjebak dengan dunia blog, tapi bila sekali dah mula, rasa teruja jugak. banyak benda baru n pengalaman baru selain dari menatap surat kabar dan muka pembaca berita 

  • Komen tentang blog farah ?

Waah, bab kritik mengkritik ni yang cek lemah sikit banyak ni, tapi jika ini kemahuanmu aku terpaksa mengutuk di hadapan mu .. Oh maafkan daku ... luluh hati ini untuk melahirkan kata kata nista itu.. haha (drama!!)

** Simple is better
** Pink ? Jangan kamu terus bersikap curang dengan biru ...!
** Farah.. lagu yang berkumandang dekat blog farah ni mawar suka, tapi mawar lagi suka kalau lagu tu mawar sendiri yang nyanyi dalam hati ... hehe peace gurl (^_^) !!

TingTongTingTong :: Rumah Mawar Kulim Jugak !!








11 Kuntum Mawar:

dill said...

mawar mcm jawab soalan peksa. hihi

dill.

shazwanazizan / wanblur said...

mawar jiwang

Mawar berduri said...

dill :: soalan peksa pn xpenah tnya mcm ni kan .. hehe


shazwan :: jiwang ke?.. hihi peace ..!

Animexited said...

nice info visit me back!!http://animexited.blogspot.com

nur farahin binti sulaiman said...

heheh.. mawar thank jwb soalan farah.. lawak la mawar nie.. x sangka mawar nie kembar.. n umah mawar kat kulim juga.. dekat dgn serdang la.. heheh

hanif said...

hemmm....soalan yan tepat dan jitu...heheheh
Jom exchange bloglist

Mawar berduri said...

Farah :: wecome2, a'ah rumah mawar dekat ngn poli farah stdy tu (^_-) hehe harap2 jawapan mawar lulus la ni erk


Hanif :: hahaks .. dh leh lulus temuduga :D

nur farahin binti sulaiman said...

eh t'lupa nak ckp.. farah mmg mnat biru.. cuma pink saja latak kejap..^_^ rumah mawar kat area mna??

ammar said...

farahin...jgn gi umah mawar..nanti sesat..pastikan ada kedit yang banyak sbelum menapak kt umah dye..hahaha..

Mawar berduri said...

Farah :: hehe pink pn cantik juga ;) ayuu~ .. rumah mawar dekat tmn kenari,xde la jaoh sgt dari poli tu


ammar :: Uits ... menghasot erk.. haha x baik woo..awk je yg asyik lupa jln sape suroh :P

nur farahin binti sulaiman said...

owh tmn kenari.. farah taw.. sbb umah kwn farah betol2 depan sek men. n sek rendh tue..

Link blog sahabat