5
Komen

Waah, Teharunya . . .

Assalamualaikum dan Salam Senyum Mesra !!

Hari ni hati mawar tersangat sangat lah berlapang hati, haha perosak bahasa. Lama tak luangkan masa kat ruang sepi ni sebab persiapan untuk beperang belum cukup lengkap sepenuhnya walaupun dorang dah bagi seminggu cuti "stdy week" sebelum Final Exam datang menyerang! .. Kalau bagi mawar sebulan pun tak cukup sebab yang nak melekat dalam kepala ni hanya bila keadaan terdesak dan didesak, huhu *awas! jangan tiru aksi ini di rumah. ok*

Sebelum tu mawar nak bagi pantun dua kerat ::
Pak Ali tengah baca surat khabar
Si Jelita dan Si Jejaka apa kabar?

Haa. Jawab jangan tak jawab .. Moga dalam keadaan sihat seadanya, walaupun mawar masih bergantung kepada 2 bijik panadol sampai ke hari ni belum kebah lagi demam ni, tapi jangan risau sebab tangan masih boleh mencoret dan kaki masih mampu berlari lari .. Oh ya, sebenarnya mawar nak ucap Terima Kasih yang tak terhingga kat korang semua yang mendoakan mawar. 

Sebab, mawar terharu bila ada orang yang amil berat, bila ada orang yang peduli kan kita, bila ada suara  tiupkan semangat, bila ada orang yang sudi mendoakan yang terbaik untuk kita.. Selain doa ibu ayah, doa sahabat juga merupakan antara doa yang di makbulkan oleh Allah tanpa hijab.. Dan secara tak langsung hati orang yang di doakan akan beroleh ketenangan walaupun dia dalam keadaan yang tidak bersedia ( macam mawar ) He hee. 




Bila hati memandang segenap kebaikan, terdetik rasa syukur. Moga Allah menjadi pelindung yang terbaik di sisi kamu .. Alhamdulillah mawar tinggal lagi 3 subjek untuk terus menorak langkah menuju kesempurnaan sebagai pengenbara ilmu, buat sahabat yang turut mengharungi peperiksaan, mawar ucapkan " Salam imtihan " dan teruskan perjalanan walau hari ini hati merintih lelah dengan ujian.. 'Tak ada satu hal pun dalam dunia ini yang akan menyenangkan mu selain dari kesusahan yang kamu lalui sebagai benteng kekuatan'..



Thanks banggat Bella luna .. Pedamba mawar .. Miss Aien .. Dill .. Hafiz hafizol .. Nurul .. Sobri yaacob .. Amir baker ..  Nisa ..  Syafiqa karim .. Iwanski ..



TingTong :: 23 oktober 1991, mawar berduri selamat dilahirkan oleh bonda tersayang ;)




5 Kuntum Mawar:

Pendamba Mawar said...

nk selit gak besday dia tu..happy besday..hoho jadi orang pertama

dill said...

lagi dua hari ye? hihi.

tak perasan bleh terkomen dua kali. malu i~

but as i stated before, my du'a is always with u, dear.

dill.

hafiz hafizol said...

amBOi.. haha

Mawar berduri said...

Pedamba mawar :: haha mna blh wish awal sgt.. bby pn blm keluar lagi time ni.



Dill :: alala xpe i like ;) hehe.. syukran alaik ^_=



Hafiz hafizol :: lalalala~

Pondok Usang said...

jiwamu penuh dgn kasih sayang... =)

Link blog sahabat