6
Komen

Salam Ulang Tahun



Assalamualaikum dan Salam Senyum Mesra !!


Toin toin .. Selamat berhujung minggu!.. Alhamdulillah kini Allah masih memberi ku ruang untuk menikmati segenap keindahan, mencari makna sebenar dalam kehidupan buat persediaan untuk bekalan kehidupan  yang kekal abadi.. Huhu sekarang ni umur mawar berada di angka yang menggerunkan, ngeh2 .. Selamat tinggal "belasan" dan selamat menjadi kawan kepada "puluhan" tahun .. 

Dapat baby comel !!


4 Tahun  Vs  20 Tahun


Sebenarnya tak ada bby baru pun dalam keluarga mawar sekarang ni, hehe sebab bby yang mawar maksudkan tu hadir ke bumi sejak 20 tahun yang lepas.. Tahun 1991 ! .. Lama dah kan? Hee hee .. itu lah hadiah dari Allah, mak dapat bby comel yang mawar maksudkan .. ^_^

__
__
__

Nama di beri oleh ayahanda gabungan rasa cinta dari ibunda dan di persetujui oleh nenda tercinta yang tertera di lesen memandu dan kad pengenalan sebagai Nazatulwanis Mohd Khorish .. Seorang anak yang berusaha tunduk dengan ajaran Allah, menghargai jasa mereka yang mendidik supaya menjadi anak yang solehah, tetap tersenyum walau badai datang melanda, mencari sinar untuk kembali beroleh bahagia bersama keluarga tercinta..

Diri ini bukan siapa siapa, bukan juga seorang wanita yang gagah.. Kerana diri ini juga sering rebah menyembah bumi, tapi . . . Bumi yang ku sembah, adalah tanda sujud kehambaan pada mu Ya Rabbi. Memohon segenap kekuatan dari Mu untuk aku terus berdiri disini. 

__
__
__

23/10 :: Pukul 12.00 am  *call*

Ibu :: Selamat hari lahir sayang.. (sambil nyanyi lagu "Allah selamatkan kamu" dunia akhirat) ibu doakan sehat tubuh badan, belajar rajin rajin dan capai apa yang anak ibu janjikan untuk masa depan yang cerah dan semoga jadi anak yang soleh, pandai hormat orang tua, pandai jaga diri walau kat mna saja . . .dan lagilagilagi . . . . (bnyk ucpn ibu) 

Mawar :: Amin bu, doa ibu yang selalu di harapkan.. Moga Allah terima doa ibu tanpa hijab (terharu dengan ucapan yang tulus dari hati seorang ibu, peluk cium dari jauh)

Ibu :: Dah besar anak ibu sekarang ni, jawab periksa betul betul.. Jangan main main

Mawar :: Orite .. Hehe insyaallah .. Dah tua dah anak ibu ni, tapi ibu lagi lah dah tua .. ^_^ hahaks kan kan?

Ibu :: Haa, sedar pun dah tua, bila nak bagi menantu kat ibu?

Mawar :: Uih ... patutnya ibu la kena bagi hadiah, mana boleh ibu minta hadiah pulak (hahahahaha)

....................



TingTongTingTong :: Thank You Allah .. :) For evrithing .. 


6 Kuntum Mawar:

dill said...

selamat hari lahir :)

dill.

Mawar berduri said...

muco gracias dill ^_^

aiNa yaZiD said...

selamat hari lahir..~! (^^,)

ieyza afieyna said...

selamat hari lahir.. ;)

moga pnjg umur dan murah rezeki ;)

Mawar berduri said...

aina yazid :: wink2 ^_= muco gracias!



ieyza afieyna :: amin , thanks ya .. moga doanya di terima ilahi tnpa hijab :)

sis92 said...

selamat hari lahir

maaf , lama tak jengah mawar :)

Link blog sahabat