2
Komen

Bertemu Kembali =)

Dah 2 bulan mawar habis stdy sebenarnya, sekarang ni tengah jadi penggur yang berjaya dekat rumah.. HaHa ofcoz la TAK. Sekarang mawar kerja sementara sebagai cikgu "Kanak kanak riang" ;) insyaallah, lepas ni kalau ada rezaki mungkin akan terus sambung belajar, atau mungkin jugak akan terus cari kerja yang tetap ^_^ ( ketentuan Ilahi )

Habis belajar memang seronok, terasa bebas dari segala hal yang merungsingkan. No more stdy sampai lewat malam, No more assgment, No more Teori !! Oh cukup lemah untuk diamalkan, kalau mawar buat sesi kaunseling pun kadang kadang je guna teori buku.. Selebihnya teori Sdn Bhd.. KihKihKih.




Salam pendahuluan dulu untuk kali ini 
Insyaallah bersua di lain kali 
Tak ada modal nak tulis lagi ..
Hehe

yang ni menyelit tanpa di undang,
Instax Mini 8 now be mine ^_^



TingTongTingTong :: Ada Sesapa Nak Jadi Klien Saya ? hihi





2 Kuntum Mawar:

zOrO said...

isyaAllah dapat kije yg bagus nanti..same2 doakan =)

Mawar berduri said...

Amin.. ^_^

Link blog sahabat