3
Komen

Terima Kasih "Kekasih"


Destinasi aku pada awalnya masih kabur
menyimpan harapan yang lama. 
mungkin tersimpan dalam minda bawah sedar
sampai kesudah aku tak sedar mana satu impian aku
mana satu yang aku mahu kejar dulu *mengeluh

 hati sepi tanpa tujuan ..

kali ni terasa lain aku melangkah
ye lah, aku dah tahun ke-tiga, memang patut ada arah

Dan dengan tak sengaja...
 tiba-tiba dia menjengah dengan senyuman
derap kaki yang pertama kalinya aku atur penuh gagah
mula mengisi hari penuh kebahagiaan
walaupun bukan kerana dia sepenuhnya,
 aku mula meletakkan tujuan yang sungguh nyaman

Moga Allah mudahkan setiap urusan
diberi kekuatan leraikan satu per satu persoalan yang mendatang
Tuhan itu pertemukan kita di akhir perjalanan aku
di saat aku lelah untuk bertahan

moga belum terlambat untuk aku kerjar impian

~ 2016 ~

"bahagia itu bermula dengan diri kamu sendiri
bukan dengan pasangan, bukan dengan kekayaan
tapi hanya kamu dengan Tuhan"


Aku bukan manusia yang manis dalam pertuturan, tak pandai nak meluah perasaan bila berdepan. Kaku dan Beku itulah Aku. Tapi sedaya upaya aku terjemahkan perasaan melalui penulisan, hilang beban yang terpendam walau tiada yang mendengar bagai apa kisahnya diri aku. Insan yang sama waktu dengan orang-orang di tengah bendang, walau cuba untuk melindungi sawah, tetap di tinggalkan bersendirian. redah hujan panas sengsorang. perit kilat dan terik mentari tetap sengsorang. Ya, aku macam tu "orang-orang". Sedihkan? *lap hingus



TingTongTingTong :: aku harap tak dak orang baca entry ni :) blushing* haha




Link blog sahabat