0
Komen

kenapa sejadah kasih ??



Assalamualaikum ...
ahaaaa!! bertemu kembali di ruangan yg x seberapa nih yer ;) hehe ... 
ngah bowing2 , saja gatai tgn duk nekan ABC-Z kat sini ... 
duk susun2 ayat , duk reka2 ceta ... hehe ...



sekali pandang,da bnyk sgt ayat2 yg 
memberi maksud n kata2 ke arah islamiah kn ??.. 
novel pn dah besepah2 ...
lani plk tgh duk hangat dgn cerita "cinta" ... 
smpai bdk2 pn dah pandai becerita soal episod cinta dlm story nie.. 
hebat kn pengaruh cerita tu? 
segalanya bermula dari tajuk ... 
begitu penting utk sesuatu pekara 
mempunyai tajuk atau matlamat yg jelas, 
supaya boleh di tafsir kn olh org lain 
sebelum mgenali sesuatu pekara 
org tua2 kata : selagi x kenal maka 
selagi tu la xkn wujud asa cinta (memahami) .
ye ker (",) err ada betoi nya ..
:) bermula dari nama , kita dipagil dgn gelaran yg dbrikan .. 
dari sekecik2 tapak tgn higalah 
sebesa2 lori kontena mcm aku haha... semua ada nama ...

kita di hidupkan utk dimati kan ..
hidup lah kamu dlm mencari rezeki duniawi seolah2
kamu akan hidp seribu tahun lamanya .... 
dan beamal ibadat lah kamu sebnyak yg mungkin seolah2
kamu akan mati keesokan harinya ...

waduh2 ...betapa kerdil nya aku di tanah Allah ... bila pikir2 ... 
nak je aku capai sejadah wat selamanya, x nak wat apa pn .. 
hnya mengadap Dia .. meraih segala kasih redha yg abadi .. 
tp aku hnya insan biasa lew .....
longlai sana sini ngn kehidupa yg sementara dirasakan selamanya
:( hihi itu lah aku .... dasyat3 ..

woopss !!! da nk masuk tido nih ;) hihihi .. k lah yer ... 
thanx kat lptop nih coz da panas2 pn stil duk menyala lagi :D kih3 ... 
sweEt sOur dremzZZ .. ma`asalamah ilalliQa`

    0 Kuntum Mawar:

    Link blog sahabat