10
Komen

Dia # Kawan Kekasih Teman


Hai dear.. Kalau baca dengan teliti tajuk entry ni macam ayat nak memperkenalkan kekasih kawan mawar pulak kan. Tapi tak kisah apa pun maksud yang anda tafsirkan, itu hak anda, dan masing masing ada persepsi tersendiri dalam menterjemahkan sesuatu yang kita lihat atau baca. right?


Dan..... ini cerita dari pandangan mawar



Dia ibarat seorang guru, yang setia mengajar aku erti kehidupan

Dia ibarat seorang doktor, ketika aku sakit. Dia datang untuk merawat 

Dia ibarat seorang ibu, menyayangi aku tidak kira waktu

Dia ibarat seorang peguam. tika aku dibuli. Dia berdiri untuk membela nasibku

Dia juga ibarat pengawal, menjaga aku dari sebarang ancaman

dan Dia juga ibarat kaunselor, jika aku dihimpit masalah. Dia datang merungkaikannya





Jika Dia berada di sisi mu, milikilah dia dengan hati yang tersenyum. Tanpa dia, anda akan merasa kosong, kerana dirinya melengkapi sebahagian dari kamu.





10 Kuntum Mawar:

Ain Riz said...

jika ada dea tapi tia allah lagii sunyii hidup kita .
bile ade allah dan dea baruu hdop kite akn rase lebihh lengkap !

Mawar berduri said...

@Ain Riz segalanya aturan Alla .. itu hal yang pasti :)

Zierwa Zainal said...

hehe.. zz mula2 ingt nk cite pasal kekasih kwn.. tpi rupa2nya entry yg sgt osem.. :)

BUNDA a.k.a KN said...

entry yg sgt bermakne..

Mawar berduri said...

@Zierwa Zainal lagi osem sb zz yang datang ^_^

senyum.

Mawar berduri said...

@BUNDA a.k.a KN time kasih bunda ku sayang ;)

Wirda Amir said...

salam mawar

DIA....

Mawar berduri said...

@Wirda Amir wassalam Wirda :)

AishaMyra said...

beruntungnya andai myra pun ada dia :) hihi .

Mawar berduri said...

@AishaMyra ^_^

Link blog sahabat