2
Komen

Ingin Menyepi



Assalamualaikum dan Salam Senyum Mesra !!

Rindu akan sahabat blogger
Rindu akan lawatan jelajah dunia pemulisan
Turut rindu akan komen yang bertebaran

Hum banyak yang mawar rindu .. Hehe tapi tetap jugak tak muncul muncul bagi mengubat rindu di hati, maaf kawan ... hati ingin menyepi, entah mengapa...terasa berat untuk bersama mencoret kisah yang membangkit kan semangat, sedang aku sendiri perlukan sokongan untuk terus berdiri. Teruk kan? inilah realiti kehidupan.. Mungkin dari luar, orang menilai kita seorang yang optimis, happy go lucky, mesra, sentiasa senyum, gelak tawa tak lekang dari bibir.. Tapi pernah kah mereka terfikir dunia realiti tak seindah mimpi sebenarnya. Mungkin mereka alpa untuk menjaga hati hati insan yang mudah terluka.. Mungkin juga meraka tidak peduli akan hati hati yang mereka sendiri merasakan ianya tidak penting dalam hidup mereka.

Sesuatu yang ingin di kongsikan ::


it breaks your heart to see the one you love is happy with someone else, 
but it's MORE painful to know that the one you love is unhappy with you ..

Bukan cinta yang mawar maksudkan.. Tapi nilai keindahan dalam hati seseorang, kita boleh gunakan paksaan untuk mendapatkan apa yang kita harapkan, tapi kita tak mampu untuk memaksa keikhlasan datang andai bukan dengan kelembutan. Usah memaksa hati mengukir senyuman palsu, tapi "pujuklah" hati untuk kembali senyum ..

Biarlah apa orang kata terhadap kita, biarlah orang tak pandang siapa kita.. Tapi jangan biarkan murka Allah bersama kita, jangan biarkan Pandangan Allah jauh dari kita .. =) 


::        dari hati si gadis       ::
Nazatulwanis Mohd Khorish


TingTongTingTong :: Salam maju jaya untuk final exam ^_^









2 Kuntum Mawar:

nUr said...

dari hati si gadis kecil molek nazatulwanis.....hahaha btol2 luahan hati 2.....

Nazatulwanis said...

ngee~ sejenak jdi org yg pentingkn diri sendiri ... hohoho ... >_<


Link blog sahabat